19/12/2006

Memleketten Abidik Magazin Polemikleri


Bizim memleketin iyice çivisi çıktı artık. İş dünyasından politikasına, spor basınından magazin dünyasına, güya sanat! alemine kadar akıl almaz bir seviyesizlik hakim. Buyurun, en güncel magazin polemiklerinden inciler:

Ata Demirer'den İsmail YK'ya: Allah zaten bela vermiş, sen varsın ya!

Mustafa Topaloğlu'ndan Bülent Ersoy'a: O bir diva değil duba! Onun tek hatası, benim gibi bir nükleer enerjiye çarpmaktı!

Bülent Ersoy'dan Orhan Gencebay'a: Adama o kadar sürtünüyorum ama Sevim'in korkusundan bana bakamıyor. Onu doğru dürüst mıncıklayamıyorum!

Orhan Gencebay'dan Bülent Ersoy'a: Ben saygılı adamım ama evde iki tane kabak oyacağı var!

Yeşim Salkım'dan Güzide Duran'a: Devede de boy var ama başı eşek çekiyor!

Daha da var ama yazmaya kalbim dayanmadı artık. Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim. Yalnız yukarıdakilerin en bombası bence Mustafa Topaloğlu :)

Bir de yine TV dünyasından küçük bir haber. Buna epeyce güldüm:

Kanal D'de yayınlanan "Sağır Oda" diye bir dizi var. Ben izleyicisi değilim ama format olarak son zamanlarda çok tutulan "Kurtlar Vadisi" ayarında bir komplo teorisi-derin devlet-mafya dizisi.
Bu dizinin son bölümünde bir Rus ajanı yakalayan gizli servis elemanı sorgu esnasında fiziksel şiddetle konuşturamayınca "Sende daha önce hiç denemediğim bir taktik deneyeceğim, bunu sen istedin." diyerek çıkar ve bir teyple döner. Teybin düğmesine basınca, Ajdar'ın "Çikita Muz" şarkısı çalmaya başlar. :) Şarkıyı bilmeyenler internetten falan bulup baksınlar; facia hakkaten. Gazete bu haberi "Ajdarlı İşkence" diye vermişti. Düşünsenize, daha düne kadar RTÜK kadın programlarına yasak getirmeden önce bu eleman her allahın günü TV'lerdeydi ve zavallı halkım sürekli bu işkenceye maruz kalıyordu. Şimdi RTÜK yasağı var ama "Alışmış kudurmuştan beterdir!" diye bir laf da var. İster misiniz bugüne kadar bir türlü gerçekleşmeyen sosyal patlama Ajdar yüzünden gerçekleşsin? Politik zırvalıklardı, hortumdu, yolsuzluktu, geçim derdiydi, trafik çilesiydi derken değerli medyamızın da sürekli ambole etme çabalarıyla iyice beyni bulanan halk, Mayıs'ta "Ajdar'ı Çankaya'da görmek istiyoruz!" diye sokaklara dökülmezse iyidir!!!

3 comments:

ersc@n said...

bende yazıcaktım bu konuda bişiler...iyi olmuş sen yazmışsın ..:)

paranoia said...

eline saglik, hislerimize tercüman olmussun yine. Gercekten RTÜK Ajdar yasagi getirmis miydi?

Unknown said...

Orhan Gencebay, Bülent Ersoy'a "Bülent Bey, pardon Bülent Hanim" diye hitabetmisti gecenlerde.Sonra bir sonraki programda dilim sürctü,özür dilerim siz bir cok hanimefendiden daha zarif,ince vs. dedi:)