17/12/2006

Kutlu Doğum Şenlikleri :)


Sevgili dostlar,
Gerçi mail de attım ama bir kere de buradan teşekkür edeyim dedim. Gerçekten çok güldük, çok eğlendik. Benim için en iyi kutladığım doğumgünlerimden biriydi. O gece yanımda olan herkese sevgilerimi yolluyorum. Nice kutlu doğum şenlikleri kutlarız inşallah hep birlikte :)
İşte teşekkür listesi (Alfabetik sırayla):
Adam'ın biri :) (soyadını bilmiyorum), Ayça Abacı, Deniz Uysal, Efsun Can, Ersoy Can, Filiz Zevri, Gediz Cürgül, Hande Cürgül, Hülya Şentürk, Müjde Kurtulan, Müjgan Bekir, Öznur Yavan, Paul, Seda Çakıroğlu, Sibel Şimşek, Ulaş Evirgen

Sevgiler hepinize :)

3 comments:

ersc@n said...

yav Senem kusura bakma ama ...bi hediyeyi unutmuşuz..:) resim olarak sol üst köşeye eklendi..mutlu yıllarr..

putrel said...

Hocu süper olmuş bu vallahi...Yarım saat güldüm. eline sağlık :)

ersc@n said...

eyvallah hocu..:)